Hoe je een potentiële klant kunt controleren voordat je een deal sluit
Internet marketing / november 5, 2020

Wat u moet weten over het bedrijf voordat u een deal sluit en welke zin van de klant op zijn hoede moet zijn. Het is logisch om alle risico’s onder te verdelen in objectief en subjectief. De eerste hebben betrekking op de financiële solvabiliteit en solvabiliteit van de klant. Het is voor ons belangrijk ervoor te zorgen dat de klant kan betalen voor de promotie en het werk van onze specialisten. Subjectieve helpen om te beoordelen welke winst (of verlies) we zullen behalen door met een klant te werken. Objectief: de feiten leren Als er negatieve factoren zijn of als er informatie ontbreekt, is het zinvol om toegang tot de database te kopen om de specifieke bedragen en de verjaringstermijn van deze factoren te achterhalen. Subjectief: we beoordelen de adequaatheid van de klant Hier zal ik u vertellen wat kan dienen als een teken van ontoereikendheid van een potentiële klant en hoe we handelen wanneer we zulke “moeilijke” klanten ontmoeten. 1) De doelen van advertentiecampagnes zonder cijfers. In dergelijke gevallen verwacht de klant het aantal verkopen of oproepen te verhogen, maar stelt hij geen specifieke KPI’s vast. Een potentiële klant kan de verkooptrechter niet objectief beoordelen en werkt vaak met…