Wat is de status van mijn bestelling? U herkent het wel, u heeft een maatwerk product of aangepast product besteld en u bent heel benieuwd naar de status van de levering. Hoelang duurt het nog? Als consument is die onwetendheid soms vervelend maar als retailer is het soms ook lastig om de exacte status te achterhalen en om achter consumenten aan te bellen. Dit is veelal tijdrovend en kan echt heel veel handiger. Bijvoorbeeld door het sturen van een SMS. Besparing van tijd en geld Zo verstuurt u als ondernemer eenvoudig, en indien gewenst automatisch, een sms naar uw klanten wanneer een bestelling binnen is of de reparatie gereed is. Een sms bericht heeft een hoge attentiewaarde dan bijvoorbeeld e-mail bericht én het bespaart u tijd doordat u de klant niet hoeft te bellen (in gesprek, voicemail, discussies over prijs etc.). Bovendien waarderen uw klanten het enorm dat ze per sms op de hoogte worden gehouden. Zo weten zij ook exact waar ze staan in het proces. Verzamelen van informatie Het verzamelen van de volledige informatie van uw klanten is op deze manier erg nuttig in te zetten. Voor de factuur is er over het algemeen geen telefoonnummer nodig, maar met deze redenatie is het een logisch aanvulling op de klantenkaart. Vraag er dan ook altijd naar! Vendit is de aangewezen partner Het Vendit kassasysteem voldoet aan al deze eisen en veel meer! Wilt u meer informatie over een kassa software oplossing speciaal voor uw branche? Neem dan contact op met de experts van Vendit of vraag een vrijblijvende demonstratie aan! |
https://www.pattyp.nl/ |
